Αναζήτηση
  • pavramopoulos

Συγχρονισμένη , τμήμα αγωνιστικό . Ασκήσεις Τρίτης


- Συνεχίζοντας την προσπάθεια για αερόβια  προπόνηση – βασικότατη  ικανότητα  στις αθλήτριες - θα ξεκινήσουμε πάλι με τροχαδάκι  επί τόπου   2  Χ  2΄  /  2  Χ  3΄ &   1  Χ  4΄

- βαρελάκια  πίσω  και  σηκωνόμαστε  όρθιες  με τα χέρια στην ανάταση  12  Χ  6 σέτ

- περιφορές τα χέρια πίσω  20 Χ 2 & εμπρός  20  Χ 2

- ξαπλώνουμε ανάσκελα  και  με τις παλάμες στο έδαφος σηκώνουμε την λεκάνη, 6   Χ  30

- μετά κάνουμε την παρακάτω άσκηση όπως  περιγράφεται στην παρακάτω εικόνα :



- ξαπλώνω  μαζεύω και αγκαλιάζω  γόνατα  4  Χ  15   /   5 γέφυρες απλά σηκώνομαι κατεβαίνω

- αυτό θα γίνει 3 σετ όπως  περιγράφεται στην εικονα παρακάτω :



- μπατμάν  με στήριξη στο δεξί χέρι και δουλεύουμε το αριστερό πόδι  4  Χ 30  & αλλαγή  4  Χ 30 στήριξη στο αριστερό χέρι και   δουλεύουμε το δεξί  πόδι



Εκτέλεση: Περάστε το λάστιχο κάτω από τα πόδια σας όπως φαίνεται στην παραπανω φωτογραφία. Κρατώντας τους αγκώνες κολλημένους στα πλευρά και χωρίς να κουνήσετε καθόλου την μέση, λυγίστε τους φέρνοντας τις παλάμες μέχρι το ύψος του στήθους. Επανέλθετε αργά στην αρχική θέση.  Η άσκηση αυτή όπως σας έχω εξηγήσει ΠΡΈΠΕΙ να γίνεται αυστηρά αφού τεντώσουν τα χέρια ήρεμα και ΌΧΙ απότομα και να λυγίζουν μέχρι επάνω. Είναι  προτιμότερο  να υπάρχει μικρότερη αντίσταση και να ολοκληρώνεται η κίνηση. 20   Χ  6 σετ.




Εκτέλεση: Περάστε το λάστιχο κάτω από τα πόδια σας και κρατήστε τις λαβές με τα χέρια τεντωμένα δίπλα στη λεκάνη, όπως φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία. Εκπνέοντας και κρατώντας ακίνητο τον κορμό σας, ανεβάστε τα δύο χέρια ταυτόχρονα μέχρι το ύψος των ώμων και επανέλθετε αργά στην αρχική θέση. . ΠΡΟΣΟΧΉ σας παρακαλώ τα χέρια να περνάνε δίπλα ΑΚΡΙΒΏΣ από το σώμα ( barracuda )   12  X  6 set .

- χαλαρώνω λίγο

- με το σχοινάκι περάσματα ( εμπρός – πίσω  ένα   30  X  3 set

- με το λάστιχο σκάλ 4 Χ  30

- μπατμάν  με στήριξη στο δεξί χέρι και δουλεύουμε το αριστερό πόδι  4  Χ 30  & αλλαγή  4  Χ 30 στήριξη στο αριστερό χέρι και   δουλεύουμε το δεξί  πόδι

- κάμψεις   , σώμα τεντωμένο  4  Χ  8 set

- ΕΥΛΥΓΙΣΊΑ  περίπου 25΄-30 αρχίζοντας όπως σας έχω τονίσει από το μεσαίο  σπαγκάτ και προσέχουμε με ευλάβεια το αριστερό αριστερά και το δεξί δεξιά.!!

- ……ουφ   χαλαρό τροχαδάκι  και …ΤΕΛΟΣ  ΓΙΑ ΣΉΜΕΡΑ  Τρίτη.!!!!


62 προβολές

210 2778151