Αναζήτηση
  • pavramopoulos

Συγχρονισμένη - Τμήμα Αγωνιστικό - Ασκήσεις Πέμπτης

Καλημέρα

Παρακαλω πριν αρχίσετε προπόνηση δείτε το βιντεο στο παρακάτω link προσπαθώντας οι ασκήσεις να εκτελουνται σωστά :

https://youtu.be/Q5X-5ZAYha8


Αυτές θα γίνουν μετά τις δυναμικές

• Σχοινάκι ή τροχαδακι για σήμερα 2 φορές * 5 ' stop ανάμεσα  δύο λεπτά περίπου.!!!

• Ώμους 2 * 60 επαν.( εμπρός πίσω ένα)

• Δύο φορές * 20 περιφορές πίσω με τροχαδακι,το ίδιο και εμπρός ΧΩΡΙΣ stop. Αυτό δύο σετ

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΤΕ ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΦΟΡΈΣ.

• Βαρελάκια στο έδαφος με μικρή αναπήδηση (σηκώνομαι όρθια) 15 * 4 σετ.

• ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ στο έδαφος των ποδιών 10' ευθεία και 10' από ύψος ΑΣΧΕΤΑ εάν  ακουμπάτε η όχι. Αρχίζουμε από μεσαίο και μετά αριστερόδεξί..

• Λάστιχο ,σκαλ 30-40-50-60 με stop 30" ανάμεσα . Stop 1' και αυτό θα γίνει 5 σετ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΊΝΕΙ Η ΚΟΙΛΙΑ ΕΜΠΡΌΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΈΡΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΠΛΑΓΙΑ ΜΈΧΡΙ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ.

χαλάρωμα λίγο.

• Κάμψεις με τεντωμένο σώμα-εδω σας θελω- 8 κάμψεις * 8 σετ.!!!!

• Ώμους με το σχοινί η το λάστιχο 15 * 2 φορες.

• Ξαπλώνω στο στρώμα,αλλαγές balletleg.ΠΡΟΣΟΧΗ 90°.!!!  Το μέτρημα είναι 1,2,3 ,δηλαδή αριστερό χέρι αριστερό. Αυτό 3 τριαραμε αριστερό,8 τριαρα με δεξί * 8 σετ.!!!!ΠΡΟΣΟΧΗ ,ΓΟΝΑΤΟ ΓΩΝΙΑ ,ΔΑΚΤΥΛΑ,ΦΤΕΡΝΑ ΤΕΝΤΩΜΕΝΑ.!!!!

Χαλάρωμα.

Πόδια

• Πηδηματακια χαλαρά με τέντωμα τα δάκτυλα 60 * 2 σετ.

• Καθίσματα ,μισά 15 επαν. * 4σετ

• Μια φορά καθίσματα βαθιά 10. Για όσες μπορούν.!!!


ΕΔΩ Η ΕΥΛΥΓΙΣΊΑ

25΄ με 30΄ λεπτά εννοώ.!!

• ΧΑΛΆΡΩΜΑ



45 προβολές

210 2778151