Αναζήτηση
  • pavramopoulos

Συγχρονισμένη - Αγωνιστικά τμήματα. Υπεύθυνος προπονητής Τάσσιος Κυριάκος

Θα θέλαμε να χαιρετίσουμε  ΌΛΑ τα κορίτσια της συγχρονισμένης των τμημάτων του συλλόγου μας.!!

Πριν αρχίσουμε να δίνουμε οδηγίες για τις ασκήσεις που θα κάνετε , θα θέλαμε να προσπαθήσουμε να σας εξηγήσουμε ότι όλη αυτή η δύσκολη κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε σίγουρα κάποια στιγμή θα είναι παρελθόν.!!   Επομένως όσες πραγματικά βρίσκουν ενδιαφέρον και αγαπάνε το άθλημα που κάνουμε σίγουρα είναι πολύ καλό να είναι αρκετά έτοιμες όταν με το καλό θα ξαναρχίσουμε.!!

Ένα βασικότατο επίσης στοιχείο που πρέπει να έχετε στο μυαλό σας , που ταυτόχρονα είναι και παρακαταθήκη για την υγεία , είναι η διατροφή και η κατανάλωση νερού και χυμών.! Όπως φυσικά και το σωματικό βάρος  που λόγω καθιστικής περιόδου – που διανύουμε - θα επηρεαστεί αρνητικά εάν δεν προσέχουμε.!! ΌΛΟΙ ΜΑΣ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ.!!

Θα αρχίσουμε  να σας δίνουμε ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Επειδή έχουμε <σκουριάσει > γι αυτήν την εβδομάδα έχουμε τα παρακάτω :

Δευτέρα

- 4 Χ  2΄ λεπτά σχοινάκι. Εάν δεν είναι δυνατόν  να κάνουμε σχοινάκι , τότε 4 Χ 3΄τροχαδάκι επί τόπου

- στο  στρωματάκι  μας  βαρελάκια εμπρός –πίσω  12 Χ 4 σέτ

- περιφορές τα χέρια πίσω  20 Χ 2 & εμπρός  20  Χ 2

- το ίδιο και με το σχοινάκι περάσματα ( εμπρός – πίσω  ένα )

- τροχαδάκι επί τόπου  6  Χ 1΄με τα γόνατα να ανεβαίνουν ΠΆΝΩ από το ΟΡΙΖΌΝΤΙΟ

- βαρελάκια  πίσω  και  σηκωνόμαστε  όρθιες  με τα χέρια στην ανάταση 8  Χ 6 σέτ

- μπατμάν  με στήριξη στο δεξί χέρι και δουλεύουμε το αριστερό πόδι  4  Χ 30  & αλλαγή  4  Χ 30 στήριξη στο αριστερό χέρι και   δουλεύουμε το δεξί  πόδι

- ξαπλώνουμε ανάσκελα  και  με τις παλάμες στο έδαφος σηκώνουμε την λεκάνη, 6   Χ  30

- το ίδιο με το ένα πόδι bendknee  4  X  30 (δεξί) & 4  Χ  30 με αριστερό  bendknee

- κοιλιακούς τώρα ( έρχεται καλοκαίρι..)

- ξαπλώνω  μαζεύω και αγκαλιάζω  γόνατα  4  Χ  15  /   5 γέφυρες απλά σηκώνομαι κατεβαίνω

- κοιλιακοί με τεντωμένα πόδια 4  Χ  4  Χ  4 σέτ   /   5 γέφυρες απλά σηκώνομαι κατεβαίνω

- κάμψεις   , σώμα τεντωμένο  4  Χ  6

- σηκώνομαι σε όρθια θέση , χαλαρώνω λίγο

- με το λάστιχο σκάλ  2 Χ  30 ,  συνεχίζω δικέφαλος  λυγίζω τεντώνω τα χέρια  2  Χ 20 και 10 baracuda

- αυτό θέλω  να το προσπαθήσετε να γίνει  4 σέτ σήμερα.

- ΕΥΛΥΓΙΣΊΑ  περίπου 25΄-30 αρχίζοντας όπως σας έχω τονίσει από το μεσαίο  σπαγκάτ και προσέχουμε με ευλάβεια το αριστερό αριστερά και το δεξί δεξιά.!!

- Χαλάρωμα με λίγο τροχαδάκι 3΄

- ΤΕΛΕΙΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ

Μέχρι το βράδυ θα βρείτε και το αυριανό προγραμμα !


65 προβολές

210 2778151