Αναζήτηση
  • pavramopoulos

Γυμναστική ενηλίκων

Αυτή τη εβδομάδα  θα γυμναστουμε με τη βοήθεια μιας καρέκλας!!!


Δευτέρα- Τετάρτη- Παρασκευή

Αερόβιο

Ολες οι ασκήσεις γίνονται για 30 δευτερόλεπτα. Ξεκουραζομαστε για 15 δευτερόλεπτα και ξεκινάμε την επόμενη άσκηση. Μόλις τελειώσουμε και τις 6 ασκήσεις ξεκουραζόμαστε για ένα λεπτό. Και το πάμε άλλη μια φορά από την αρχή.

Άσκηση 1

Καθόμαστε στην καρέκλα  Σηκώνουμε λίγο τα πόδια και κάνουμε ποδήλατο.

Άσκηση 2

Καθομαστε στην καρέκλα. Τα γόνατα λυγισμένα.Οι μύτες των ποδιών ακουμπάνε το πάτωμα. Και ένα ένα ανεβάζω το πόδι λυγισμένο,το γόνατο να ακουμπήσει την κοιλιά.

Ασκηση 3

Καθόμαστε στην καρέκλα  Σηκώνουμε λίγο τα πόδια και κάνουμε ποδήλατο.

Άσκηση 4

Καθομαστε στην καρέκλα. Σηκώνουμε τα πόδια τεντωμένα στο ύψος της λεκάνης με τις φτέρνες "τσαρούχια". Ανοίγω κλείνω τα πόδια.

Άσκηση 5

Καθόμαστε στην καρέκλα  Σηκώνουμε λίγο τα πόδια και κάνουμε ποδήλατο.

Άσκηση 6

Καθομαστε στην καρέκλα. Τα γόνατα λυγισμένα. Οι μύτες των ποδιών ακουμπάνε στο πάτωμα. Ένα ένα πόδι κλωτσαει μπροστά.


Τρίτη- Πέμπτη- Σάββατο

Αεροβιο - Κοιλιακοί

Όλες οι ασκήσεις γίνονται για 30 δευτερόλεπτα. Ξεκουραζομαστε για 30 δευτερόλεπτα και ξεκινάμε την επόμενη άσκηση. Μόλις τελειώσουμε και τις 6 ασκήσεις ξεκουραζόμαστε για δυο λεπτά. Και το πάμε άλλη μια φορά από την αρχή.

Άσκηση 1

Καθομαστε στην καρέκλα.Σηκώνουμε τα πόδια τεντωμένα στο ύψος της λεκάνης με τις φτέρνες "τσαρούχια". Τα χέρια λυγισμένα πίσω από το κεφάλι.Ανοίγω κλείνω τα πόδια.

Άσκηση 2

Καθομαστε στην καρέκλα. Τα γόνατα λυγισμένα.Οι μύτες των ποδιών ακουμπάνε το πάτωμα. Τα χέρια λυγισμένα πίσω από το κεφάλι. Ανεβάζω το πόδι λυγισμένο και γυρνάω τον κορμό μου να ακουμπήσει αντίθετο πόδι με αντίθετο αγκώνα. Εναλλάξ.Καθόμαστε στην καρέκλα  Σηκώνουμε λίγο τα πόδια και κάνουμε ποδήλατο. Τα χέρια λυγισμένα πίσω από το κεφάλι.

Άσκηση 3

Καθομαστε στην καρέκλα. Τα γόνατα λυγισμένα.Οι μύτες των ποδιών ακουμπάνε το πάτωμα. Τα χέρια λυγισμένα πίσω από το κεφάλι. Η πλάτη ίσια. Γυρνάω τον κορμό μου δεξιά και αριστερά. Προσέχω η πλάτη μου να παραμείνει ίσια και τα πόδια να μην ανοίξουν και ξεκολλήσουν από το πάτωμα.

Άσκηση 4

Καθομαστε στην καρέκλα.Σηκώνουμε τα πόδια τεντωμένα και ενωμένα στο ύψος της λεκάνης με τις φτέρνες "τσαρούχια". Και μένω εκεί.

Παραλλαγή: αν μας είναι πολύ δύσκολο μπορούμε να λυγίσουμε λίγο τα πόδια.

Άσκηση 5

Καθομαστε στην καρέκλα. Τα γόνατα λυγισμένα. Οι μύτες των ποδιών ακουμπάνε στο πάτωμα. Η πλάτη ίσια. Κλωτσα μπροστά και με τα δύο πόδια ταυτόχρονα τεντωμένα και ενωμένα και πάλι πίσω.

Καλά να περάσετε!!!!



98 προβολές

210 2778151