Αναζήτηση
  • pavramopoulos

Γυμναστική για Μαμάδες ( και μπαμπάδες ) μαζί με τα μωρά !

Ένα πρόγραμμα ασκήσεων που μπορείτε να κάνετε με τα μωρά σας.

Σημαντική σημείωση:Οποιαδήποτε στιγμή το παιδί σας σταματήσει να διασκεδάζει και αισθάνεται δυσφορία Σταματήστε αμέσως και περάστε σε επόμενη άσκηση-παιχνιδι. Αν και πάλι το παιδί παραπονιέται σταματήστε αμέσως. Σκοπός των ασκήσεων είναι να γυμναστειτε παίζοντας με το παιδί και σκοπός του παιχνιδιού είναι η διασκέδαση.

Άσκηση 1 (2*10 επαναλήψεις)Βαθιά καθίσματα.



Άσκηση 2 (2*10 επαναλήψεις)Βαθιά καθίσματα και όταν βρίσκομαι στην όρθια θέση σηκώνω το μωρό ψηλά.Άσκηση 3 (2*12 επαναλήψεις)


Άσκηση 3 (2*12 επαναλήψεις)

Προβολές εναλλάξ τα πόδια.Κάνω ένα μεγάλο βήμα προς τα μπροστά και κατεβαίνω. Σταματώ πριν το πίσω γόνατο ακουμπήσει το έδαφος. Η πλάτη πάντα είναι ίσια.Άσκηση 4 (2*12 επαναλήψεις)


Άσκηση 4 (2*12 επαναλήψεις)

Προβολές με κλωτσιά μπροστά. Εναλλάξ μια το ένα πόδι μια το άλλο.



Άσκηση 5 (2*15 επαναλήψεις)Προβολή και στροφή του κορμού μια από τη μία μία από την άλλη και πάλι όρθια. Πρώτο σετ με το δεξί πόδι μπροστά και δεύτερο σετ με το αριστερό



Άσκηση  6(2*12 επαναλήψεις)Βαθύ κάθισμα με πλάγια κλωτσιά στην όρθια θέση. Προσπαθώ την ώρα της κλωτσιάς να μην γυρνάω το σώμα μου. Μια το ένα πόδι μια το άλλο.



Άσκηση 7 (2*20 επαναλήψεις)Στην ύπτια κατάκλιση με τα πόδια λυγισμένα στον αέρα. Τεντώνουμε και λυγίζουμε τα πόδια.



Άσκηση 8 (4*15 επαναλήψεις)Κοιλιακοί.Στην ύπτια κατάκλιση, τα πόδια ψηλά τραπεζάκι και το μωρό πάνω στα πόδια όπως στην προηγούμενη άσκηση. Ανασηκώνουμε τον κορμό μας.



Άσκηση 9 ( 4*8 επαναλήψεις)Πλάγιοι κοιλιακοί. Στην ύπτια κατάκλιση με τα πόδια λυγισμένα,  είτε να ακουμπούν οι πατούσες στο πάτωμα είτε να είναι ψηλά στον αέρα, ανασηκωνω τον κορμό και τον στρέφω μια δεξιά μια αριστερά κρατώντας το μωρό.


Άσκηση 10 (2*10 επαναλήψεις)

Γέφυρα. Στην ύπτια κατάκλιση με το μωρό καθισμένο πάνω σου. Τα γόνατα λυγισμένα και οι πατούσες στο πάτωμα. Σήκωσε τα ισχία μόνο, από το δάπεδο και πίεσε τη λεκάνη πάνω και κάτω.Άσκηση 11(2*4 επαναλήψεις)



Άσκηση 11 (2*10 επαναλήψεις)Στην ύπτια κατάκλιση με τα γόνατα λυγισμένα και τις πατούσες στο πάτωμα. Κρατάω το μωρό να με κοιτάει και το σηκώνω ψηλά και μετά το χαμηλώνω κοντά στο στήθος


Άσκηση 11(2*4 επαναλήψεις)

Push ups




καλη διασκέδαση !!

34 προβολές

210 2778151